
Volgens de bond schept een wettelijke regeling duidelijkheid voor consumenten en maakt deze een einde aan de willekeur bij compensatie na telecomstoringen. Vaak krijgen consumenten niets na een storing of compenseert de aanbieder in natura. Aanleiding van de uitspraken van de Consumentenbond is de grote storing die momenteel Vodafone-gebruikers dupeert.
Minister Verhagen (EL&I) gaat met de aanbieders om de tafel om te kijken of de gevolgen van storingen beperkt kunnen worden. Het belangrijkste voor consumenten is dat zij na een storing zo snel mogelijk weer kunnen bellen, sms’en en mobiel internetten, zegt de bond in een reactie. Omdat compensatie na telecomstoringen nu nog niet wettelijk is geregeld, weten consumenten niet waar ze aan toe zijn na een storing.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeBron: Emerce.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee