Titanic 3D pakt groot uit op Spotify
De campagne gaat vandaag van start in alle twaalf landen waar Spotify te besluiteren is en omvat onder meer een interactieve applicatie die de muziekbibliotheek van Spotify integreert met Facbook. Hiermee kunnen luisteraars een gepersonaliseerde trailer van de film maken.
De applicatie suggereert drie vrienden die een rol kunnen spelen in de trailer. Dit zijn de vrienden met wie je het meest contact hebt op Facebook en van wie het 'like' gedrag de verwachting wekt dat zij de film zullen waarderen. Wie dat wil, kan zelf vrienden kiezen. De trailer kun je posten op je Facebook wall en delen met andere 'sterren'.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuIn het kader van de campagne is nog een aantal features bedacht. Zo kunnen Spotify gebruikers zich abonneren op een Titanic '90's playlist. Ook is het mogelijk om de Spotify catalogus te gebruiken om muzikale herinneringen aan de film te delen.
Probeer zelf uit door hier te klikken. Je moet dan wel Spotify hebben geïnstalleerd.
Creatie: Kerve
Mediaplanning: Vizeum
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid