Overslaan en naar de inhoud gaan

Makkinga naar magazine 360

Charles Lansu treedt per 1 april terug als directeur-uitgever van het magazine 360. Willem Jan Makkinga volgt hem a.i. op.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met de oprichting en marktintroductie achter de rug beschouwd Lansu zijn missie als voltooid. Het vorig jaar gelanceerde magazine 360 biedt elke twee weken een selectie uit de buitenlandse pers. Als uitgave van International Media verschijnt het magazine in print, als iPad app en online. Lansu: 'Van de oplage is inmiddels ruim een derde betaald door abonnees, losse verkoop, downloads en afname door business partners. Hiermee liggen we op koers om na 12 maanden de gehele oplage betaald weg te zetten. Hierin heb ik alle vertrouwen – ook zonder mijn dagelijkse bemoeienis.'

related partner content for mobile comes here

Willem Jan Makkinga, voormalig uitgever van Trouw en nrc.next, neemt tijdelijk taken over terwijl Lansu als aandeelhouder en adviseur betrokken blijft bij 360 en zich vestigt als strategie consultant en interim-manager in marketing en media.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in