
De winst voor aftrek van rente, belastingen en afschrijvingen steeg van 7,1 naar 7,9 miljoen. FD Mediagroep is gegroeid ondanks een dalende nationale advertentie- en oplagemarkt. De onderdelen BNR Nieuwsradio en Het Financieele Dagblad (FD) droegen beiden bij aan het resultaat.
De betaalde website van het FD had per december 2011 ruim tienduizend abonnees.
Vacatures
Communicatieadviseur
SamergoMedewerker communicatie
ZMGroepProject Communication Advisor
AMS InstituteAlgemeen Directeur Jacques Kuyf licht toe: 'De uitdagingen voor 2012 zijn groot. We zullen ons continu moeten blijven verbeteren om relevant te blijven voor onze lezers en luisteraars en attractief te blijven voor adverteerders.' Kuyf zegt dat de uitgever doorgaat met 'het verder verrijken en versterken' van zijn merken en producten. Hij geeft ook aan te geloven dat 'de eindgebruiker daarvoor wil betalen'.
Bron: Villamedia.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid