Omzetgroei voor FD Mediagroep
De winst voor aftrek van rente, belastingen en afschrijvingen steeg van 7,1 naar 7,9 miljoen. FD Mediagroep is gegroeid ondanks een dalende nationale advertentie- en oplagemarkt. De onderdelen BNR Nieuwsradio en Het Financieele Dagblad (FD) droegen beiden bij aan het resultaat.
De betaalde website van het FD had per december 2011 ruim tienduizend abonnees.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaAlgemeen Directeur Jacques Kuyf licht toe: 'De uitdagingen voor 2012 zijn groot. We zullen ons continu moeten blijven verbeteren om relevant te blijven voor onze lezers en luisteraars en attractief te blijven voor adverteerders.' Kuyf zegt dat de uitgever doorgaat met 'het verder verrijken en versterken' van zijn merken en producten. Hij geeft ook aan te geloven dat 'de eindgebruiker daarvoor wil betalen'.
Bron: Villamedia.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid