Overslaan en naar de inhoud gaan

InterfaceFLOR wint Nima B2B Award

Gisteren werd de winnaar van de Nima B2B AWARD 2012 bekend gemaakt. InterfaceFLOR is door de vakjury en het publiek verkozen tot het Beste…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Drie bedrijven streden dit jaar om de titel 'Beste B2B Marketingbedrijf van 2012'. Winnaar InterfaceFLOR had stevige concurrentie van Philips en Océ. Tijdens het B2B Marketing Forum in de Westergasfabriek in Amsterdam had elke finalist acht minuten de tijd om met een vurige pitch de vakjury en het publiek voor zich te winnen. Uiteindelijk mocht InterfaceFLOR de prestigieuze prijs in ontvangst nemen uit handen van juryvoorzitter Berd Warmelts.

related partner content for mobile comes here

De juryvoorzitter lichtte de keuze vanuit de vakjury toe: ‘De keuze was moeilijk. De vakjury was niet dezelfde mening toebedeeld als het publiek in de zaal. Ook de jury was enigszins verdeeld, waardoor het maar moeilijk tot een beslissing kwam. Uiteraard staat de voltallige jury achter de keuze het duurzame, innovatieve en klantgerichte InterfaceFLOR te bekronen en hen de award toe te kennen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in