InterfaceFLOR wint Nima B2B Award
Drie bedrijven streden dit jaar om de titel 'Beste B2B Marketingbedrijf van 2012'. Winnaar InterfaceFLOR had stevige concurrentie van Philips en Océ. Tijdens het B2B Marketing Forum in de Westergasfabriek in Amsterdam had elke finalist acht minuten de tijd om met een vurige pitch de vakjury en het publiek voor zich te winnen. Uiteindelijk mocht InterfaceFLOR de prestigieuze prijs in ontvangst nemen uit handen van juryvoorzitter Berd Warmelts.
De juryvoorzitter lichtte de keuze vanuit de vakjury toe: ‘De keuze was moeilijk. De vakjury was niet dezelfde mening toebedeeld als het publiek in de zaal. Ook de jury was enigszins verdeeld, waardoor het maar moeilijk tot een beslissing kwam. Uiteraard staat de voltallige jury achter de keuze het duurzame, innovatieve en klantgerichte InterfaceFLOR te bekronen en hen de award toe te kennen.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid