Overslaan en naar de inhoud gaan

Schober Nederland wordt DR3Data

Voormalig ceo van Schober Nederland, Anoeska Bredius, heeft het bedrijf overgenomen. Het heet voortaan DR3Data.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Schober Nederland is onderdeel van de Schober Group, internationaal actief op het gebied van BtoB data. Nu gaat het bedrijf verder als zelfstandige onderneming: DR3DATA, Licensed by Schober. Met deze transactie legt DR3Data de focus op de core business: BtoB data in de Benelux. DR3Data blijft deel uitmaken van het internationale Schober netwerk. Hierdoor is en blijft het bedrijf Europees marktdekkend.

related partner content for mobile comes here

Bredius: 'De afgelopen jaren zijn diverse investeringen gedaan om de kwaliteit van onze database te optimaliseren. Ook is er een grote stap voorwaarts gemaakt op het gebied van onze selectiecriteria. Het aankomende jaar blijven wij intensief investeren om de kwaliteit op dit hoge niveau te houden en nog verder uit te breiden. Nog voor de zomer wordt hiervan een eerste innovatieve stap zichtbaar.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in