Overslaan en naar de inhoud gaan

Hitchhike with a Like: nieuwe campagne Volkswagen International

Tribal DDB introduceert een nieuwe campagne voor Volkswagen international: Hitchhike with a Like. Het gaat om een volledig interactieve…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De , die is geproduceerd in nauwe samenwerking met Facebook, start vandaag in 10 verschillende markten.
De campagne promoot de nieuwe 21ste eeuw Beetle als de ‘nieuwe’ charmante rebel - een combinatie van iconische ontwerp en nieuwe, krachtige functies van de moderne auto. Er is een prijs voor de beste speler: een echte 21st Century Beetle reis door Europa.

related partner content for mobile comes here

Het idee is om Facebook fans die het spel 'Liken’ de mogelijkheid te bieden om virtueel te liften naar de mooiste steden van Europa en om elke keer opgepikt te worden door verschillende Beetle rijders. De steden zijn bewust gekozen en geselecteerd om de culturele of muzikale evenementen, of worden beschouwd als architectonische of design iconen binnen Europa.
Robin Cenijn, Interaction Designer voor Tribal DDB Amsterdam: 'Dit spel is een echte ervaring met de 21st Century Beetle. Het staat je toe om te reizen met de iconische auto, maar ook om op een moderne manier het sociale aspect van de reizen te omarmen, zoals het delen (sharen) van je reizen en het te vergelijken met de reizen van je Facebook-vrienden.'

Er zijn 64 verschillende personages, die ieder één van de 64 21st Century Beetle modellen besturen. Er zijn mogelijkheden om extra punten te verdienen, prijzen te winnen en origineel gecomponeerde muziektracks te ontdekken. Joep Beving, Music Supervisor voor MassiveMusic Amsterdam daarover:
'De rol van muziek binnen dit spel is bijzonder. Het was een uitdagende opdracht om met 64 nummers te komen die zowel muzikaal het juiste verhaal vertellen én de muzikaal geëngageerde online social gaming generatie moet aanspreken. Een groot deel van de nummers zijn van onze MassiveTalent catalogus, die spannende en ambitieuze onbekende artiesten bevat. De andere nummers zijn allemaal geproduceerd door MassiveMusic.'

Bekijk de campagne.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in