Overslaan en naar de inhoud gaan

Own a Colour: Flexa verkoopt 16,7 miljoen kleuren voor Unicef

Weetje: op de gemiddelde computer en smartphone staan maar liefst 16,7 miljoen verschillende kleuren. Flexa wil al die kleuren benoemen en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Weetje: op de gemiddelde computer en smartphone staan maar liefst 16,7 miljoen verschillende kleuren. Flexa wil al die kleuren benoemen en verkopen voor 1 dollar per stuk. De opbrengst van het project, Own A Colour, komt ten goede aan .

related partner content for mobile comes here

Het idee is bedacht door Simone Micheli and Robert DeCleyn, twee creatieven bij .

Bedoeling was om het project via social media te laten groeien.

Flexa () heeft het idee nu opgepakt vanwege de relatie met de eigen ’Lets Color’ missie: 'Adding Colour to People's Lives'. De fabrikant heeft de bouw van de website gefinancierd en het project onder de aandacht van alle werknemers gebracht.

Deelnemers kunnen 1 dollar (of meer) doneren en uitleggen waarom ze een kleur hebben gekozen. Own A Colour wil minstens 18 miljoen dollar ophalen en belooft al het geld te doneren aan Unicef.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

De donaties gaan niet naar een speciaal project, maar worden door Unicef ingezet waar nodig. Zoals het bouwen van scholen in Pakistan, schoon drinkwater voor Ethiopie, inentingen in Haiti en hulp bij rampen, zoals de grote hongersnood in de hoorn van Afrika.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in