Overslaan en naar de inhoud gaan

(Campagne) Logica’s one button

Softwarebedrijf Logica start vandaag met een nieuwe billboardcampagne. ‘The ideal technology only has one button’. Een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Softwarebedrijf start vandaag met een nieuwe billboardcampagne. ‘The ideal technology only has one button’. Een B2B-marketingcampagne waarbij vooral naar de eindgebruiker wordt gekeken.

related partner content for mobile comes here

Idee achter de campagne is dat technologie steeds minder zichtbaar wordt; het gaat om het gebruiksgemak. Technologie moet vooral de dienstverlening van klanten naar hún klanten toe eenvoudiger maken, met één druk op de knop dus.

Logica geeft een aantal voorbeelden van One Button-diensten: zo maakte men voor het Instituut voor Verantwoord Medicijngebruik een , die patiënten de gevolgen van starten en stoppen met medicatie laat zien, het bedrijf plaatst in het land, Logica bouwt aan een speciaal voor politie en gemeenten, een communicatiesysteem voor politie en burgers. En het bedrijf werkt mee aan , een samenwerkingsverband tussen bedrijven en overheid dat al jaren onderzoekt hoe auto’s slimmer en zuiniger kunnen rijden. Denk aan filevoorspellers, spitsstroken waarop auto’s automatisch rijden zonder tussenkomst van de bestuurder, en zogenaamde vooruitkijkspiegels (ook een soort filevoorspeller dus). In november komen ze met een aantal van deze innovaties naar buiten.

De campagne is een vervolg op de nieuwe identiteit en merk die in maart 2010 werden geïntroduceerd. Maar waarom gekozen voor de blote buiken? ‘We realiseren ons dat de billboardcampagne anders is en wellicht ook spraakmakend. Maar we willen aantonen dat het bij ons verder gaat dan technologie alleen. Door het zo eenvoudig mogelijk te maken, wordt de technologie menselijker en toegankelijker’, aldus Marcel Sommeling, Chief Client Officer Logica Nederland.

De billboards zijn vanaf 20 september tot 4 oktober te zien in de grote steden in Nederland.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in