W+K lanceert nieuwe episode Happiness Factory
Wieden+Kennedy Amsterdam heeft voor Coca-Cola een nieuw deel in de Happiness Factory gelanceerd, Great Happyfication.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Eerdere films in deze animatieserie werden genomineerd voor een Emmy Award. Coca-Cola wilde 'de vrolijkste 6,5 minuten in film ooit' maken, zo zegt Jonathan Mildenhall, VP Global Advertising Strategy & Content van Coca-Cola. W+K maakte samen met Psyop (productie) en Human (muziek) een sing-along film waarin karakters uit de eerdere films de geheime formule achter geluk onthullen.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid