Overslaan en naar de inhoud gaan

Internationale mediaprijs voor Woerde

Mark Woerde - oprichter van Lemz - is de eerste Nederlander die een Images & Voices of Hope Award in ontvangst heeft mogen nemen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat gebeurde afgelopen zaterdag tijdens de Images & Voices of Hope World Summit in Haines Falls, New York. Woerde won de prijs voor . Deze prestigieuze prijs wordt al vijf jaar uitgereikt door Images & Voices of Hope - een vereniging van mensen uit de media met als motto "Media ten dienste van een betere wereld". De organisatie kent de prijs toe aan mensen werkzaam in de media (van journalisten tot filmmakers en fotografen en nu ook aan een reclamemaker). Woerde treedt hiermee in de voetsporen van mensen als June Cohen, directeur van Ted Media (2009) en Associated Press journaliste Maud Beelman (2008).

related partner content for mobile comes here

Woerde is met Letsheal.org een beweging begonnen waarin hij merken aanspoort een ‘zinnig’ doel centraal te stellen in hun branding. Bijvoorbeeld ‘wereldvrede’ of ‘een schonere planeet’. 'Wanneer merken hun ambitie richten op de Nobelprijs voor Vrede in plaats van een marketing award, wat zouden we dan veel voor elkaar kunnen krijgen voor de wereld', aldus Woerde. In het boek: "How Advertising can heal the World and your business" neemt Woerde ceo’s, marketeers en andere geïnteresseerden aan de hand mee in het bouwen van zogenaamde pro-sociale merken. Een nieuw kijk op het bouwen van merken die tegelijkertijd de wereld verbeteren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in