Nieuwe Philips-producten op IFA
Tijdens de Internationale Funk Ausstellung (IFA) Berlijn presenteert Philips een reeks nieuwe consumentenproducten op het gebied van persoonlijke verzorging, gezondheid, huishoudelijke apparatuur en home entertainment.
Nieuwe producten zijn geïntroduceerd, waaronder:
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
Spotta- De Sonicare AirFloss. Philips: ‘Dit apparaat is de grootste innovatie in mondverzorging sinds jaren’. De Sonicare AirFloss moet het ouderwets flossen vervangen door snelle stootjes lucht en waterdeeltjes voor reiniging tussen de tanden.
- Een nieuw scheerapparaat: de AquaTouch. Volgens het merk springt dit apparaat in op de trend om nat te scheren met een elektrisch apparaat.
- De Philips PerfectCare: een strijkijzer met een stoomtechnologie die het mogelijk maakt om alle soorten stoffen te strijken op dezelfde temperatuur.
- De Saeco Intelia, een volledig geautomatiseerde espressomachine die is gecertificeerd met het in-cup kwaliteitslabel van Centro Studi Assagiatori Italian Tasters.
Wat betreft home entertainment:
De Fidelio docking speaker-reeks is uitgebreid met onder andere docking speakers voor Android-apparaten. Hiermee heeft Philips zowel voor Apple- als Android-gebruikers een reeks muzieksystemen in de markt gezet.
‘Merk en innovatie zijn de groeimotoren van Philips’, zegt Pieter Nota, ceo Philips Consumer Lifestyle in het persbericht. Consumenten waarderen merken die ze kunnen vertrouwen en die ze continu verrassen met innovaties, meent Nota. Tijdens de IFA wil het merk laten zien dat het ‘betrokken is bij innovaties die er toe doen.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid