Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe Philips-producten op IFA

Tijdens de Internationale Funk Ausstellung (IFA) Berlijn presenteert Philips een reeks nieuwe consumentenproducten op het gebied van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tijdens de Berlijn presenteert Philips een reeks nieuwe consumentenproducten op het gebied van persoonlijke verzorging, gezondheid, huishoudelijke apparatuur en home entertainment.

related partner content for mobile comes here

Nieuwe producten zijn geïntroduceerd, waaronder:

- De . Philips: ‘Dit apparaat is de grootste innovatie in mondverzorging sinds jaren’. De Sonicare AirFloss moet het ouderwets flossen vervangen door snelle stootjes lucht en waterdeeltjes voor reiniging tussen de tanden.

- Een nieuw scheerapparaat: de AquaTouch. Volgens het merk springt dit apparaat in op de trend om nat te scheren met een elektrisch apparaat.

- De Philips PerfectCare: een strijkijzer met een stoomtechnologie die het mogelijk maakt om alle soorten stoffen te strijken op dezelfde temperatuur.

- De Saeco Intelia, een volledig geautomatiseerde espressomachine die is gecertificeerd met het in-cup kwaliteitslabel van Centro Studi Assagiatori Italian Tasters.

Wat betreft home entertainment:
De Fidelio docking speaker-reeks is uitgebreid met onder andere docking speakers voor Android-apparaten. Hiermee heeft Philips zowel voor Apple- als Android-gebruikers een reeks muzieksystemen in de markt gezet.

‘Merk en innovatie zijn de groeimotoren van Philips’, zegt Pieter Nota, ceo Philips Consumer Lifestyle in het persbericht. Consumenten waarderen merken die ze kunnen vertrouwen en die ze continu verrassen met innovaties, meent Nota. Tijdens de IFA wil het merk laten zien dat het ‘betrokken is bij innovaties die er toe doen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in