Wat vinden we van Heineken's nieuwe corporate beeldmerk?


Designbureau VBAT ontwikkelde de nieuwe identiteit. De nieuwe identiteit moet 'de grote verandering weerspiegelen die de onderneming de laatste tien jaar heeft doorgemaakt', aldus Heineken.
Het nieuwe beeldmerk maakt gebruik van groene hoofdletters en heeft een rode ster boven de letter H. ‘De ster weerspiegelt de passie en energie van alle Heineken-werknemers’, aldus de bierbrouwer.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet merkbeeld van Heineken-bier blijft ongewijzigd, net als de flesjes en blikjes. Jean-François van Boxmeer, CEO Heineken: ‘Heineken is erg veranderd de laatste 10 jaar. Het bedrijf heeft de grootste global footprint van alle bierbrouwers, we hebben een portfolio van meer dan 250 bier- en cidermerken en we hebben meer dan 70.000 werknemers. De nieuwe identiteit differentieert het bedrijf van het Heineken-biermerk. Op deze manier kunnen we beter laten zien waar we als bedrijf voor staan en wat onze toekomstplannen zijn.‘
Een nieuw beeldmerk dat de onderneming onderscheidt van het biertje. Natuurlijk, smaken verschillen. Maar wat vinden jullie, heeft de Heineken-onderneming dit nodig? Reageer!
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid