Overslaan en naar de inhoud gaan

Wat vinden we van Heineken's nieuwe corporate beeldmerk?

Heineken liet een nieuwe visuele corporate identiteit ontwikkelen. Het nieuwe beeldmerk moet het bedrijf meer onderscheidend maken van het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Designbureau VBAT ontwikkelde de nieuwe identiteit. De nieuwe identiteit moet 'de grote verandering weerspiegelen die de onderneming de laatste tien jaar heeft doorgemaakt', aldus Heineken.

related partner content for mobile comes here

Het nieuwe beeldmerk maakt gebruik van groene hoofdletters en heeft een rode ster boven de letter H. ‘De ster weerspiegelt de passie en energie van alle Heineken-werknemers’, aldus de bierbrouwer.

Het merkbeeld van Heineken-bier blijft ongewijzigd, net als de flesjes en blikjes. Jean-François van Boxmeer, CEO Heineken: ‘Heineken is erg veranderd de laatste 10 jaar. Het bedrijf heeft de grootste global footprint van alle bierbrouwers, we hebben een portfolio van meer dan 250 bier- en cidermerken en we hebben meer dan 70.000 werknemers. De nieuwe identiteit differentieert het bedrijf van het Heineken-biermerk. Op deze manier kunnen we beter laten zien waar we als bedrijf voor staan en wat onze toekomstplannen zijn.‘

Een nieuw beeldmerk dat de onderneming onderscheidt van het biertje. Natuurlijk, smaken verschillen. Maar wat vinden jullie, heeft de Heineken-onderneming dit nodig? Reageer!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in