Overslaan en naar de inhoud gaan

Anders Breivik: Lacoste’s marketingnachtmerrie

Lonsdale weet er alles van, maar nu heeft ook het Franse kledingmerk Lacoste te maken met een zeer negatieve associatie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

weet er alles van, maar nu heeft ook het Franse kledingmerk te maken met een zeer negatieve associatie.

related partner content for mobile comes here

Anders Breivik, de dader van moordaanslagen in Noorwegen op 22 juli, draagt kleding van het merk met het krokodilletje.

Breivik, die het liefst een militair uniform zou willen dragen, loopt nu als alternatief in een En hij heeft in zijn online gepubliceerd manifest aangegeven dat hij graag Lacoste-kleding draagt.

Het merk zit er zo mee in zijn maag dat het de politie in Noorwegen heeft gevraagd Breivik in het openbaar niet langer in Lacoste-kleding te laten lopen, zo meldt de Belgische site die het weer uit de Noorse krant heeft.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in