Overslaan en naar de inhoud gaan

Ook merken op Whatser

Whatser – de app waarmee gebruikers hun hotspots delen – heeft een tool geïntroduceerd waarmee naast vrienden ook merken hun favoriete…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op Whatser kunnen gebruikers hun favoriete spots verzamelen en hun nieuwe ontdekkingen delen met vrienden. Dit doen zij door locaties te delen via de Whatser app op hun smartphone. Nu kunnen gebruikers ook de collectie van hotspots van hun favoriete merk volgen en bezoeken.

related partner content for mobile comes here

Bugaboo heeft voor Whatser zijn samengesteld en speelt hiermee in op de behoefte van jonge, moderne ouders. In deze hotlist van 350 spots zijn parken, winkels, musea, cafés, restaurants en speeltuinen opgenomen in diverse wereldsteden.

'Bugaboo heeft als doel mensen te inspireren om er op uit te trekken en de wereld te ontdekken. Door deze collectie aan te bieden willen wij onze klanten een makkelijke manier geven om die te gekke plekken te vinden en ze te delen. Wij kijken er erg naar uit om deze collectie, samen met de input van onze gebruikers, uit te breiden naar nog meer steden', zegt Madeleen Klaasen, Hoofd Marketing van Bugaboo.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in