Ook merken op Whatser
Op Whatser kunnen gebruikers hun favoriete spots verzamelen en hun nieuwe ontdekkingen delen met vrienden. Dit doen zij door locaties te delen via de Whatser app op hun smartphone. Nu kunnen gebruikers ook de collectie van hotspots van hun favoriete merk volgen en bezoeken.
Bugaboo heeft voor Whatser zijn eigen collectie samengesteld en speelt hiermee in op de behoefte van jonge, moderne ouders. In deze hotlist van 350 spots zijn parken, winkels, musea, cafés, restaurants en speeltuinen opgenomen in diverse wereldsteden.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis'Bugaboo heeft als doel mensen te inspireren om er op uit te trekken en de wereld te ontdekken. Door deze collectie aan te bieden willen wij onze klanten een makkelijke manier geven om die te gekke plekken te vinden en ze te delen. Wij kijken er erg naar uit om deze collectie, samen met de input van onze gebruikers, uit te breiden naar nog meer steden', zegt Madeleen Klaasen, Hoofd Marketing van Bugaboo.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid