Overslaan en naar de inhoud gaan

Kobalt uit Heineken-pitch

Kobalt is niet door naar de volgende ronde van de mediapitch die Heineken heeft uitgeschreven.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het huidige mediabureau van Heineken, Kobalt, is afgevallen in de race om het binnenhouden van het media-account. Dat bevestigt Marco Geeratz. OMD is ook niet door naar de volgende ronde, dat bevestigt Martin Wink, managing director van OMD. 3MO en Initiative zouden de volgende ronde ook niet gehaald hebben, maar dat wordt door de bureaus (nog) niet bevestigd. Heineken wil alleen maar bevestigen dat de pitch inderdaad de volgende ronde in gaat. Bronnen melden dat er in ieder geval twee mediabureaus door zijn naar die volgende ronde, Mindshare en Starcom. Beiden geven geen commentaar.

related partner content for mobile comes here

Marco Geeratz, CEO van Kobalt, zegt de eerste ronde van de Heineken pitch niet heel inhoudelijk te hebben gevonden. Hij is teleurgesteld dat Kobalt niet door is naar de volgende ronde, maar had dat wel ingecalculeerd. ‘We verwachtten het wel. Als je zo’n lange bureau-klantrelatie hebt, komt er een keer sleet in.’

Dit bericht is aangevuld.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in