Overslaan en naar de inhoud gaan

Zwagerman partner Bennink Bicker Caarten

Marianne Zwagerman is partner geworden bij Bennink Bicker Caarten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Als strategy director gaat ze zich vooral toeleggen op de ontwikkeling van online en interactieve strategieën. Zwagerman was hiervoor onder andere directeur digitale media bij De Telegraaf Media Groep en mede-oprichter van de omroep PowNed.

related partner content for mobile comes here

'De communicatiebranche is nog steeds verzuild waardoor te veel vanuit één mediumtype wordt gedacht', zegt Zwagerman. 'Om dat tegen te gaan heb ik bij TMG een afdeling opgezet om voor klanten Telegraaf-media zoals krant, radio, video en internet logisch en geloofwaardig te combineren. Ik vond Bennink Bicker Caarten al een bijzonder bureau omdat ze nieuws en reclame combineren. Ik ga daar nu een interactieve tak aan toevoegen zodat we klanten het complete pakket kunnen bieden.'

Bennink Bicker Caarten werd vier jaar geleden opgericht. Andere partners van het communicatiebureau zijn Jan Bennink, Theo Imhoff en Tijn Elferink. Mede-oprichter Michiel Bicker Caarten is niet meer werkzaam voor het bureau. Bennink Bicker Caarten werkt onder andere voor T-Mobile, Bols likeuren, Den Haag Marketing, Stichting Aap, Rabobank International en de Amsterdam Gay Pride. Zwagerman zal ook de algemene leiding van het bureau op zich nemen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in