
Van alle Nederlanders die in het buitenland wonen, mist 82 procent typisch Hollandse producten, zoals stroopwafels, hagelslag en drop, zo weet De Telegraaf. Daarom opent het mediaconcern de Heimweewinkel waar ‘typisch Nederlandse supermarktproducten en Hema-artikelen’ kunnen worden aangeschaft.
Gerdien de Jong, e-commerce manager van De Telegraaf: ‘Uit onderzoek is gebleken dat de overgrote meerderheid vooral echt Nederlandse producten mist. We richten ons dan ook primair op de vele miljoenen Nederlanders in het buitenland emigranten, ambassadepersoneel, expats of gepensioneerden. Maar ook op familieleden en vrienden in Nederland die deze mensen af en toe willen verrassen.’
Vacatures
Adviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBIn de Heimweewinkel zijn bijvoorbeeld te koop: pindakaas, erwtensoep, hagelslag en Jip en Janneke-rompertjes van Hema.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee