Telegraaf komt met Heimweewebwinkel


Volgens De Telegraaf mist van alle Nederlanders die in het buitenland wonen, 82 pct typisch Hollandse producten, zoals stroopwafels, hagelslag en drop. Voor deze mensen opent De Telegraaf de Heimweewinkel. Naast bekende Nederlandse supermarktproducten zijn er populaire Hema-artikelen verkrijgbaar.
Gerdien de Jong, E-commerce Manager van De Telegraaf: 'In het buitenland wonen meer dan 20 miljoen Nederlanders of mensen die zich met Nederland verbonden voelen. Maandelijks bezoeken veel van deze mensen onze nieuwssite. Uit onderzoek is gebleken dat de overgrote meerderheid vooral echt Nederlandse producten mist. We richten ons dan ook primair op die Nederlanders.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe Telegraaf werkt bij het realiseren van de Heimweewinkel samen met The Source, een groeicatalysator die bedrijven helpt te groeien en samen met het bedrijf, of geheel geoutsourced, het traject van producten/diensten vanaf idee tot en met de uiteindelijke marktintroductie in handen neemt. The Source is in 2005 opgericht door Maurits van Oranje en Felix van der Houwen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid