Overslaan en naar de inhoud gaan

Telegraaf komt met Heimweewebwinkel

De Telegraaf komt met de Heimweewinkel, gericht op Nederlanders in buitenland. In de webwinkel zijn typisch Hollandse producten te koop.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens De Telegraaf mist van alle Nederlanders die in het buitenland wonen, 82 pct typisch Hollandse producten, zoals stroopwafels, hagelslag en drop. Voor deze mensen opent De Telegraaf de . Naast bekende Nederlandse supermarktproducten zijn er populaire Hema-artikelen verkrijgbaar.

related partner content for mobile comes here

Gerdien de Jong, E-commerce Manager van De Telegraaf: 'In het buitenland wonen meer dan 20 miljoen Nederlanders of mensen die zich met Nederland verbonden voelen. Maandelijks bezoeken veel van deze mensen onze nieuwssite. Uit onderzoek is gebleken dat de overgrote meerderheid vooral echt Nederlandse producten mist. We richten ons dan ook primair op die Nederlanders.'

De Telegraaf werkt bij het realiseren van de Heimweewinkel samen met The Source, een groeicatalysator die bedrijven helpt te groeien en samen met het bedrijf, of geheel geoutsourced, het traject van producten/diensten vanaf idee tot en met de uiteindelijke marktintroductie in handen neemt. The Source is in 2005 opgericht door Maurits van Oranje en Felix van der Houwen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in