Overslaan en naar de inhoud gaan

Herziene Reclamecode sms-dienstverlening

Klachten die zijn ingediend over reclame voor sms-diensten worden behandeld op basis van de herziene versie van de Reclamecode voor…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze Reclamecode sms-dienstverlening is als Bijzondere Reclamecode onderdeel van de Nederlandse Reclame Code ter vervanging van de eerste versie van 1 april 2009. De herziene reclamecode is in te zien op .

related partner content for mobile comes here

Nieuw is het voorschrift dat een abonnementsdienst minimaal dezelfde nadruk moet hebben als een (ander) product of dienst in de desbetreffende reclame-uiting. Ook wordt het gebruik van een verplicht logo geïntroduceerd als sms-diensten kunnen worden aangegaan via tv, print en/of internet. Bovenaan het logo moet 'abonnement' of 'eenmalig' vermeld worden en respectievelijk de weekprijs of prijs per item in euro's. Het logo wordt aan aanbieders van sms-diensten beschikbaar gesteld op .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in