Overslaan en naar de inhoud gaan

Na Digitas ook Nederlandse bureaus?

Op de valreep in 2006 nog één van de belangrijkste overnames in marketingland: Publicis, de Franse marketinggroep, brengt een bod uit op…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op de valreep in 2006 nog één van de belangrijkste overnames in marketingland: Publicis, de Franse marketinggroep, op de digitale marketingspecialist in Boston.

related partner content for mobile comes here

Digitas heeft een en is een , en werkte met onder meer Yahoo, Google, AOL en andere grote internetpartijen een gestroomlijnd systeem voor plaatsing en meting van online reclame uit.

Digitas bestaat uit 3 onderdelen: Digitas, Modem Media en Medical Broadcasting, de laatste gespecialiseerd in de farmaceutische markt en een jaar terug overgenomen voor (nu te zeggen) slechts 30 miljoen dollar.

Dus een logische overnamekandidaat voor een grote reclamegroep die op eigen kracht niet snel genoeg de top in marketing met nieuwe media kan bereiken. Met een premie van ruim 23 procent op de beurskoers een mooie prijs.

Werpt het de vraag op of in Nederland ook eindelijk de verwachte overnames van digitale specialisten door generieke reclamebureaus op gang zal komen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in