Meer budget naar televisie in 2007
Adverteerders zijn geneigd in de eerste helft van 2007 iets meer uit te geven aan televisie. Dit volgens onderzoek van het Amerikaanse…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Van de 2400 respondenten (allen beslissingsbevoegd) is 31 procent van plan om de televisiebestedingen de komende zes maanden te verhogen. 29 procent heeft hetzelfde plan voor online media. 25 procent wil meer uitgeven aan print.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Hiermee zorgt televisie voor de grootste groei in de gemiddelde advertentiebestedingen, aldus de onderzoekers. Televisie zou voor 46 procent moeten bijdragen aan de gemiddelde stijging in advertentiebestedingen in de VS, 50 procent wereldwijd.
Internet staat op de tweede plek met 41 procent, in de VS. Outdoor staat op een derde plek, met slechts 7 procent
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Mediapost
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid