Overslaan en naar de inhoud gaan

Meer budget naar televisie in 2007

Adverteerders zijn geneigd in de eerste helft van 2007 iets meer uit te geven aan televisie. Dit volgens onderzoek van het Amerikaanse…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Van de 2400 respondenten (allen beslissingsbevoegd) is 31 procent van plan om de televisiebestedingen de komende zes maanden te verhogen. 29 procent heeft hetzelfde plan voor online media. 25 procent wil meer uitgeven aan print.

related partner content for mobile comes here

Hiermee zorgt televisie voor de grootste groei in de gemiddelde advertentiebestedingen, aldus de onderzoekers. Televisie zou voor 46 procent moeten bijdragen aan de gemiddelde stijging in advertentiebestedingen in de VS, 50 procent wereldwijd.
Internet staat op de tweede plek met 41 procent, in de VS. Outdoor staat op een derde plek, met slechts 7 procent

Bron: Mediapost

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in