ZOA-Vluchtelingenzorg wint Socutera-Prijs


Dit werd donderdag 23 november bekend gemaakt tijdens het jaarlijkse Socutera-seminar. Een vakjury verkoos de Socutera-spot van ZOA tot beste uitzending van alle goede doelen die het afgelopen jaar gebruik hebben gemaakt van de zendtijd van Socutera. In totaal zijn 27 inzendingen beoordeeld.
De jury vindt dat de uitzending van ZOA vertrouwen wekt. Daarnaast was de jury zeer te spreken over de vormgeving van de spot en de campagneboodschap ‘Wij blijven’. Volgens de jury is ZOA erin geslaagd om met een minimaal gebruik van woorden toch een duidelijke boodschap te communiceren. De Socutera-Prijs wordt jaarlijks uitgereikt onder goede doelen in Nederland door Stichting Socutera.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe winnende Socutera-spot is onderdeel van de jaarlijkse campagne van ZOA-Vluchtelingenzorg rond de landelijke collecteweek. De campagneboodschap is ontwikkeld door reclamebureau Frivista. De uitzending is een productie van Sync. Creatieve Producties in Hilversum.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid