Overslaan en naar de inhoud gaan

ZOA-Vluchtelingenzorg wint Socutera-Prijs

De internationale hulpverleningsorganisatie ZOA-Vluchtelingenzorg is de winnaar van de Socutera-Prijs 2006.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit werd donderdag 23 november bekend gemaakt tijdens het jaarlijkse Socutera-seminar. Een vakjury verkoos de Socutera-spot van ZOA tot beste uitzending van alle goede doelen die het afgelopen jaar gebruik hebben gemaakt van de zendtijd van Socutera. In totaal zijn 27 inzendingen beoordeeld.

related partner content for mobile comes here

De jury vindt dat de uitzending van ZOA vertrouwen wekt. Daarnaast was de jury zeer te spreken over de vormgeving van de spot en de campagneboodschap ‘Wij blijven’. Volgens de jury is ZOA erin geslaagd om met een minimaal gebruik van woorden toch een duidelijke boodschap te communiceren. De Socutera-Prijs wordt jaarlijks uitgereikt onder goede doelen in Nederland door Stichting Socutera.

De winnende Socutera-spot is onderdeel van de jaarlijkse campagne van ZOA-Vluchtelingenzorg rond de landelijke collecteweek. De campagneboodschap is ontwikkeld door reclamebureau Frivista. De uitzending is een productie van Sync. Creatieve Producties in Hilversum.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in