Overslaan en naar de inhoud gaan

Rabobank opent beleveniswinkel

10 november opende Rabobank op de Dam in Amsterdam de eerste ‘beleveniswinkel’. Met een thematische aanpak wil Rabobank invulling…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

10 november opende Rabobank op de Dam in Amsterdam de eerste . Met een thematische aanpak wil Rabobank invulling geven aan de kernwaarden ‘dichtbij en betrokken’.

related partner content for mobile comes here

Het eerste thema van de beleveniswinkel is ‘Hart voor de stad’. Rabobank wil dat ‘Amsterdammers hun hart voor Amsterdam laten zien en spreken’.

Rabobank ontplooit in de ‘beleveniswinkel’ diverse activiteiten en ondersteunt initiatieven van andere partijen die steeds het wisselende thema verbeelden. Binnen het thema ‘Hart voor de Stad’ kunnen bezoekers het ‘Goede Doelen Spel’ spelen. Met dit spel worden goede doelen, die zich inzetten voor de stad, financieel ondersteund. Bij winst verdubbelt Rabobank de inleg. Via een speciale videomail kunnen klanten hun hartenwens voor de stad uiten. Stichtingen en ‘goede doelen’-organisaties laten daar speciale activiteiten zien, die tot doel hebben de stad leefbaarder, mooier of beter te maken.

Het volgende thema (maart-mei volgend jaar) is de ‘De groene stad’, over het groen In Amsterdam. Daarna komen ‘sport’ en ‘innovatie’ aan bod. Elke drie maanden wisselt het thema en daarmee ook de inrichting van de bank en bijbehorende activiteiten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in