Rabobank opent beleveniswinkel


10 november opende Rabobank op de Dam in Amsterdam de eerste ‘beleveniswinkel’. Met een thematische aanpak wil Rabobank invulling geven aan de kernwaarden ‘dichtbij en betrokken’.
Het eerste thema van de beleveniswinkel is ‘Hart voor de stad’. Rabobank wil dat ‘Amsterdammers hun hart voor Amsterdam laten zien en spreken’.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSRabobank ontplooit in de ‘beleveniswinkel’ diverse activiteiten en ondersteunt initiatieven van andere partijen die steeds het wisselende thema verbeelden. Binnen het thema ‘Hart voor de Stad’ kunnen bezoekers het ‘Goede Doelen Spel’ spelen. Met dit spel worden goede doelen, die zich inzetten voor de stad, financieel ondersteund. Bij winst verdubbelt Rabobank de inleg. Via een speciale videomail kunnen klanten hun hartenwens voor de stad uiten. Stichtingen en ‘goede doelen’-organisaties laten daar speciale activiteiten zien, die tot doel hebben de stad leefbaarder, mooier of beter te maken.
Het volgende thema (maart-mei volgend jaar) is de ‘De groene stad’, over het groen In Amsterdam. Daarna komen ‘sport’ en ‘innovatie’ aan bod. Elke drie maanden wisselt het thema en daarmee ook de inrichting van de bank en bijbehorende activiteiten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid