Overslaan en naar de inhoud gaan

Alfred Levi weg bij Nima

De voorzitter van het Nima, Alfred Levi, heeft vorige week tijdens de Ledenraadvergadering aangekondigd dat hij in mei 2007 opstapt. Hij is…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De financiën van het Nima lijken inderdaad weer op orde. Het ledental is stabiel en de examens trekken weer aan. De Top Marketing Club, een club van sponsors, die door Levi in het leven is geroepen, zorgt voor input vanuit de praktijk en voor meer financiële zekerheid. Levi zegt niet meer terug te willen keren in het Nima-bestuur. De organisatie zoekt nog naar een opvolger.

related partner content for mobile comes here

Afgelopen werd ook aangekondigd dat het Nima een Kenniscentrum en Marketing Lab introduceert. En Hans Hagenaars van de Postbank kondigde een nieuwe vakgroep Financiële Diensten aan. Het Kenniscentrum moet dé plek worden voor zaken als ‘best practices, carrièreservices, marketing tools, marketeerregistratie, een consultancy-database en loyalty-programma en andere informatie en services die er voor iedere marketeer toe doen’.

Het Marketing Lab is een andere creatie die Nima-bestuursleden Muriël Arts (Directeur New Business Talpa) en Anne-Marie Voorhoeve (Directeur De Wijde Blik) aan de leden presenteerden. Arts: ‘Het Nima Lab zal in eerste instantie een virtuele omgeving zijn waar iedereen terecht kan met nieuwe vormen van marketing, met experimenten, zodat we samen kunnen leren en verder ontwikkelen. Dat betekent dat de leden actief mee kunnen werken marketing op een hoger niveau te tillen. Uiteindelijk zal in 2008 ook een fysiek Nima Lab worden geopend. Alles om de kwaliteit en creativiteit aan elkaar te binden en beschikbaar te maken voor marketing professionals.’

Petra Claessen, directeur Nima, is tevreden: ‘Wij hebben de laatste jaren veel gedaan om de organisatie professioneel en toekomstgericht te laten functioneren. Er is het afgelopen jaar veel bereikt. Zo is er internationale erkenning bewerkstelligd voor de Nima diploma’s, zijn we relaties aangegaan met andere organisaties, zijn de Register Marketeers Europees gecertificeerd, is onze website vernieuwd en hebben we onze diensten en producten verder geprofessionaliseerd. De leden, vaak verenigd in verschillende platforms, pakken dat samen op. Zij geven mede sturing aan de positie van marketing op internationaal en nationaal niveau en maken daardoor de vereniging nog sterker. De komende twee jaar breiden we de samenwerking met andere partijen en het bedrijfsleven verder uit en staat deze in het teken van co-creatie; een manier van samenwerken om via marketing het best haalbare te bereiken. Voor bedrijf, organisatie en individu.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in