Social sponsoring: Go for Goals


Door aankomend Zuid-Afrikaans voetbaltalent te steunen, slaat de autofabrikant nu al een brug naar het WK 2010. De Sprinter wordt daarbij de ambassadeur die het enthousiasme voor de voetbalsport van Europa naar Afrika transporteert. Tijdens de ‘Go for Goals’-actie kunnen klanten en geïnteresseerden bij de verschillende Mercedes-Benz-partners meedoen aan activiteiten, zoals doelschieten. Alle punten die in Europa worden gescoord, worden door Mercedes omgezet in Sprinters, die zullen worden gebruikt om het voetbal onder Zuid-Afrikaanse kinderen te bevorderen.
Daarbij zijn er tickets te winnen voor de, per land georganiseerde Sprinter Experience Day, waar deelnemers naast hun voetbalvaardigheid ook hun rijvaardigheid kunnen toetsen, zodat ze de belangrijkste kenmerken en technische nieuwtjes van de Sprinter daadwerkelijk kunnen ervaren. De landenwinnaars mogen vervolgens mee met de vierdaagse Sprinter Tour Zuid-Afrika, begin 2007, die eindigt in de overdracht van de Sprinter aan de voetbaljeugd.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Marketingjournal
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid