Overslaan en naar de inhoud gaan

Social sponsoring: Go for Goals

Mercedes-Benz introduceert de nieuwe Sprinter in heel Europa met een ‘belevenisgerichte’ social sponsoring-actie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Door aankomend Zuid-Afrikaans voetbaltalent te steunen, slaat de autofabrikant nu al een brug naar het WK 2010. De Sprinter wordt daarbij de ambassadeur die het enthousiasme voor de voetbalsport van Europa naar Afrika transporteert. Tijdens de ‘Go for Goals’-actie kunnen klanten en geïnteresseerden bij de verschillende Mercedes-Benz-partners meedoen aan activiteiten, zoals doelschieten. Alle punten die in Europa worden gescoord, worden door Mercedes omgezet in Sprinters, die zullen worden gebruikt om het voetbal onder Zuid-Afrikaanse kinderen te bevorderen.

related partner content for mobile comes here

Daarbij zijn er tickets te winnen voor de, per land georganiseerde Sprinter Experience Day, waar deelnemers naast hun voetbalvaardigheid ook hun rijvaardigheid kunnen toetsen, zodat ze de belangrijkste kenmerken en technische nieuwtjes van de Sprinter daadwerkelijk kunnen ervaren. De landenwinnaars mogen vervolgens mee met de vierdaagse Sprinter Tour Zuid-Afrika, begin 2007, die eindigt in de overdracht van de Sprinter aan de voetbaljeugd.

Bron: Marketingjournal

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in