Overslaan en naar de inhoud gaan

Reclameholdings blijven groeien

Het totale inkomen van de negen grootste internationale reclamegroepen is afgelopen jaar met 9,11 procent gegroeid.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat blijkt uit een rapport van het Britse Willmott Kingston Smith. De bureaugroepen Aegis, Cossette, Dentsu, Hakuhodo, Havas, Interpublic, Omnicom, Publicis en WPP noteerden ook samen een winstgroei van 4,9 procent.
Met name Aegis en WPP droegen bij aan de cijfers. Beiden hadden ‘double digit’ groei in 2005. Het productiviteitsniveau in de groepen werd ook verbeterd. Per ‘hoofd’ ging de groei van 110,362 naar 111,858. Hakuhodo en Dentsu deden het daarin het beste.

related partner content for mobile comes here

Bron: .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in