Overslaan en naar de inhoud gaan

Robeco Direct wint CRM Award

Robeco Direct heeft gisteren de Customer Relationship Management Award 2006 gewonnen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Juryvoorzitter prof. dr Ed Peelen en voorzitter van het CRM Genootschap Wil Wurtz reikten de prijs gisteren uit in Kloostersalon Mariënhof in Amersfoort. De CRM Award is een prijs voor klantgericht ondernemen.

related partner content for mobile comes here

Ook in 2003 won Robeco Direct deze prijs. De jury is opnieuw tot de beslissing gekomen om Robeco Direct tot winnaar uit te roepen, omdat de klantvisie van Robeco Direct een aantal belangrijke stappen voorwaarts heeft gezet.
Voor Robeco Direct is CRM duidelijk geen project, geen systeem, maar een manier van denken hoe je met de klant omgaat, zegt Gerard Wolfs, manager marketing research. ‘Het is onderdeel van ons DNA geworden. Bij Younique van Robeco gaat het niet meer enkel over klanttevredenheid, maar over customer succes.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in