Overslaan en naar de inhoud gaan

Kom morgen naar de Mobile Lions Amsterdam

Aanstaande donderdag (4 juli 2013) zijn de beste, meest inspirerende winnende cases van Cannes Mobile Lions al te zien in Amsterdam! De…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Live gepresenteerd door de Cannes Mobile Lions jury. Er zal ook aandacht zijn voor mobiele Nederlandse cases en er is een paneldiscussie over mobile advertising in Nederland o.l.v. Dave Nelissen. Het event wordt afgesloten met een borrel.

related partner content for mobile comes here

Datum: donderdag 4 juli 2013
Locatie: Westergasfabriek, Bioscoop Het Ketelhuis, zaal 1 & terras Het programma ziet er als volgt uit:

16:00 uur Inloop

16.30 uur De beste Mobile Lions winnaars 2013Scott Seaborn, Executive Creative Director XS2/Cannes Mobile Lions Jury

17.00 uur Mobiel & digitale campagnes in NederlandMervyn ten Dam, Creative Director/Founder Achtung!

17.20 uur Paneldiscussie over Mobile Advertising in NederlandRené Jaspers, Director Marketing McDonald’s
Marc Stubbé, CCO Sanoma
Yacco Vijn,Creative Managing Director TBWA/Neboko
Eric Woning, Strategy Director Red Urban

18.00 uur Borrel

Heb je interesse in een plek op de gastenlijst?

Mail dan naar . Let op: het aantal plaatsen is beperkt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in