Van Huis en Arnold starten Zoekhelden
Marcel van Huis (33) en Marc Arnold (30) beginnen media-adviesbureau: Zoekhelden.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Van Huis en Arnold positioneren Zoekhelden als media adviesbureau dat de honorering laat afhangen van het effect van de campagnes. Daarnaast beloven zij transparant en objectief advies omdat het bureau geen afspraken maakt met mediapartners die de media-inkoop kunnen beïnvloeden.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Van Huis en Arnold zeggen dat ze bedrijven waar ze geen klik mee hebben, niet willen bedienen. ‘We moeten namelijk zelf ook geloven in het product of de dienst van dat bedrijf. Doen we dat niet? Dan gaan we niet met ze in zee.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVan Huis was eerder werkzaam bij Kobalt, Carat en Mediaxplain. Arnold bij Kobalt en Mediaxplain.
Marcel van Huis (l) en Marc Arnold
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid