Overslaan en naar de inhoud gaan

Discovery Networks: beste halfjaar ooit

Discovery Networks heeft de beste maand, het beste kwartaal en beste halfjaar gescoord.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Discovery Channel had in juni een marktaandeel van 4,6 procent in de doelgroep Man 20-49 jaar. TLC had een marktaandeel van 4,4 procent in de doelgroep Vrouw 20-49 jaar. Dat was volgens het mediabedrijf voor beide zenders een record. Dat, in combinatie met het marktaandeel van 1,2 procent in de doelgroep Vrouw 20-49 jaar voor ID, maakt juni tot de beste maand voor Discovery Networks ooit met een recordmarktaandeel van 6,4 procent in de doelgroep 20-49. En dus scoort de zendergroep de beste maand, het beste kwartaal en het beste halfjaar ooit.

related partner content for mobile comes here

Jochem de Jong, algemeen directeur Discovery Networks: '2013 is tot nu toe een prachtig jaar voor ons. De lancering van TLC all day en de lokalisering van ID bleken de juiste keuzes te zijn. De investering in het team en het centraal plaatsen van content als basis voor alles dat we doen, hebben ervoor gezorgd dat alle puzzelstukjes in elkaar vallen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in