Discovery Networks: beste halfjaar ooit


Discovery Channel had in juni een marktaandeel van 4,6 procent in de doelgroep Man 20-49 jaar. TLC had een marktaandeel van 4,4 procent in de doelgroep Vrouw 20-49 jaar. Dat was volgens het mediabedrijf voor beide zenders een record. Dat, in combinatie met het marktaandeel van 1,2 procent in de doelgroep Vrouw 20-49 jaar voor ID, maakt juni tot de beste maand voor Discovery Networks ooit met een recordmarktaandeel van 6,4 procent in de doelgroep 20-49. En dus scoort de zendergroep de beste maand, het beste kwartaal en het beste halfjaar ooit.
Jochem de Jong, algemeen directeur Discovery Networks: '2013 is tot nu toe een prachtig jaar voor ons. De lancering van TLC all day en de lokalisering van ID bleken de juiste keuzes te zijn. De investering in het team en het centraal plaatsen van content als basis voor alles dat we doen, hebben ervoor gezorgd dat alle puzzelstukjes in elkaar vallen.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid