Overslaan en naar de inhoud gaan

Allianz Suisse innoveert met augmented reality klantenservice applicatie

Mobile activatiebureau TAB Worldmedia ontwikkelde in opdracht van Allianz Suisse een nieuwe mobiele klantenservice genaamd…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Remco Vroom, Directeur TAB Worldmedia: “Allianz Suisse erkent dat consumenten vandaag de dag eenvoudige, intuïtieve mobiele service tools verwachten van hun merk. Wij gebruiken innovatieve augmented reality technologie van Layar in de Allianz KonnectAR app om dit te bewerkstelligen. Zodra een klant van Allianz Suisse een quick-scan maakt van een product-brochure of advertentie zal de KonnectAR app direct de juiste geanimeerde productinformatie of mobiele website tonen. KonnectAR kan een klant zelfs direct telefonisch met een service-medewerker verbinden in de juiste taal. In Zwitserland hebben we namelijk te maken met drie taalgebieden.”

related partner content for mobile comes here

Patrick Eugster, Head of Corporate Development & Strategic Marketing at Allianz Suisse: “De mogelijkheid om om een directe verbinding te leggen tussen onze online content en commerciele offline media en middelen is van cruciaal belang in een steeds verder ontwikkelde ‘connected World’. Met KonnectAR verbinden wij onze media-instrumenten met elkaar en dat komt de algehele merkbeleving voor onze klanten ten goede.”

Allianz Suisse zal de KonnectAR service app in cross-media communicatiecampagnes in 2013 inzetten om best practice cases te ontwikkelen in de Zwitserse markt. Mobile activatiebureau TAB Worldmedia is tevens actief betrokken bij de toepassing van de service in de campagnes van Allianz Suisse.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in