Overslaan en naar de inhoud gaan

InShared geeft overwinsten terug aan consument

De nieuwe schadeverzekeraar InShared is de eerste verzekeraar die overwinsten gegarandeerd terugbetaalt aan klanten. Het geld dat…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nieuwe schadeverzekeraar is de eerste verzekeraar die overwinsten gegarandeerd terugbetaalt aan klanten. Het geld dat gereserveerd is voor het uitkeren van schades maar niet is opgemaakt, laat de verzekeraar terugvloeien naar de verzekerden.

related partner content for mobile comes here

De overwinst wordt uitgekeerd aan mensen die geen schade hebben geclaimd, waardoor iedereen profiteert. Vandaar de pay-off: 'We all benefit'. InShared is een nieuw bedrijf van Achmea (een niet beursgenoteerde onderneming).

Om de verzekerden te informeren over de hoogte van de overwinst, maakt InShared als eerste verzekeraar de premie-schadeverhouding permanent openbaar. Op de site is precies terug te vinden hoeveel premie InShared in totaal heeft ontvangen en hoeveel schade de verzekeraar heeft moeten uitkeren. De cijfers worden ieder kwartaal geactualiseerd. Van het totale ingekomen bedrag reserveert InShared 80% voor het uitbetalen van schade; de overige 20% wordt gereserveerd voor de bedrijfsvoering en eventuele verliezen. Al het geld dat van de 80% niet is uitgekeerd aan schade, vloeit terug naar de verzekerden.

Een briljant voorbeeld van de : het proces waarin bedrijven volledig transparant gaan opereren, en als een netwerk opgaan in de maatschappij. In een volgende stap worden consumenten verder gestimuleerd om de claims collectief zo laag mogelijk te houden, nu is het nog op individuele basis. De betrokkenheid wordt dan beloond, die beloning kan je zien als salaris, waardoor er ineens duizenden medewerkers bij komen. En de stap daarna worden ook de salarissen bekend van de medewerkers, alle bonussen, maar ook alles wat ze precies doen.

Zo groeit een merk uit van een gesloten systeem dat producten aanbiedt tot een dynamisch open netwerk waarin mensen samenwerken om toegevoegde waarde te bieden in elkaars leven. En waarin het merk alleen maar sterker is geworden. Véél sterker.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in