Overslaan en naar de inhoud gaan

Bas Kosters maakt Heineken hip

Mode-ontwerper Bas Kosters, bekend van zijn ontwerpen voor BugaBoo, ontwierp de nieuwe Heineken-kledinglijn 'Heineken's Beat Collection'.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Mode-ontwerper , bekend van zijn ontwerpen voor , ontwierp de nieuwe Heineken-kledinglijn 'Heineken's Beat Collection'. Afgelopen zaterdag vond in de Heineken Experience te Amsterdam de presentatie plaats.

related partner content for mobile comes here

Kosters kwam niet alleen met kleding, maar ook met een speciaal voor deze collectie gecreëerd muzieknummer, 'Beer'.

De collectie moet volgens Heineken de merkwaarden van zowel Heineken als die van de Bas Kosters Studio weerspiegelen, te weten fashion, design, muziek, het nachtleven en 'the travelling experience'. Aldus het persbericht

Maar foto's zeggen meer: veel fel gekleurde kledingstukken trokken zaterdag over de catwalk: shirts, jurken, rokken, maar ook pyjama's.
Kijk voor een mooi overzicht op

De kledinglijn gaat zeker bijdragen aan het 'hip-gehalte' van het biermerk...

Vorig jaar ontwierp een kledinglijn voor Heineken, ter ere van de opening van Heineken The City.

Bas Kosters werkte eerder samen met Coca Cola Light en Mattel.

De Heineken's Beat Collectie is vanaf nu verkrijgbaar bij , de vorig jaar geopende beleveniswinkel van Heineken in Amsterdam.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in