Overslaan en naar de inhoud gaan

ING laat klant betalen met de Nachtwacht

ING klanten kunnen hun betaalpas vanaf vandaag ook personaliseren met meesterwerken uit het Rijksmuseum.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op kunnen klanten hun favoriete schilderij uitkiezen en daarmee een eigen Betaalpas maken. Daarbij hebbenze de keuze uit onder meer de keus uit het Straatje van Vermeer, het Melkmeisje, de Staalmeesters en natuurlijk de Nachtwacht van Rembrandt.

related partner content for mobile comes here

Het pimpen van de betaalpas met kunst levert ook direct voordeel op. Op vertoon van een reguliere betaalpas krijgen ING-klanten vijftig procent korting op een entreekaartje. Maar wie één van de meesterwerken op zijn Betaalpas heeft staan, mag tot en met juli 2013 gratis naar binnen.

Het initiatief komt voort uit de jarenlange samenwerking tussen ING en het Rijksmuseum, dat onlangs een ingrijpende verbouwing heeft afgerond. Marie-Louise Oster-Mazel, woordvoerder ING Nederland: ‘Wij zijn hoofdsponsor van het Rijksmuseum omdat wij daarmee het Rijksmuseum kunnen helpen om deze prachtige collectie in stand te houden. Maar we doen het ook omdat we de kunst zo dichtbij onze klanten kunnen brengen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in