
Wanneer je over zomerpech met #waterookgebeurt twittert, komt het webserviceteam van Nationale-Nederlanden in actie om je te helpen.
De actie is een herhaling van de actie op vrijdag 13 april, echter met een uitbreiding: in deze vervolgcampagne helpt het serviceteam iedereen waar mogelijk, de hele zomer lang, met oplossingen en tips.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftDe meest uitzonderlijke pechgevallen maken bovendien kans op een prijs, om het leed te verzachten.
Behalve via online media is Nationale-Nederlanden deze zomer ook ‘live’ op locatie om mensen met pech ter plekke van dienst te zijn.
Deze campagne sluit -net als de eerste versie- aan op de offline campagne van JWT Amsterdam, waarin de 'Wat er ook gebeurt'-service bij schade centraal staat. Op Nu.nl zie je vandaag ook een site-takeover.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee