Overslaan en naar de inhoud gaan

(Inhaker) Nationale-Nederlanden en vrijdag de 13e

Op ongeluksdag vrijdag 13 juli kan van alles gebeuren. Daarom houdt Nationale-Nederlanden, samen met Red Urban, voor de tweede keer dit…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wanneer je over zomerpech met twittert, komt het webserviceteam van Nationale-Nederlanden in actie om je te helpen.

related partner content for mobile comes here

De actie is een herhaling van de actie op vrijdag 13 april, echter met een uitbreiding: in deze vervolgcampagne helpt het serviceteam iedereen waar mogelijk, de hele zomer lang, met oplossingen en tips.

De meest uitzonderlijke pechgevallen maken bovendien kans op een prijs, om het leed te verzachten.

Behalve via online media is Nationale-Nederlanden deze zomer ook ‘live’ op locatie om mensen met pech ter plekke van dienst te zijn.

Deze campagne sluit -net als de eerste versie- aan op de offline campagne van JWT Amsterdam, waarin de 'Wat er ook gebeurt'-service bij schade centraal staat. Op Nu.nl zie je vandaag ook een site-takeover.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in