(Inhaker) Nationale-Nederlanden en vrijdag de 13e


Wanneer je over zomerpech met #waterookgebeurt twittert, komt het webserviceteam van Nationale-Nederlanden in actie om je te helpen.
De actie is een herhaling van de actie op vrijdag 13 april, echter met een uitbreiding: in deze vervolgcampagne helpt het serviceteam iedereen waar mogelijk, de hele zomer lang, met oplossingen en tips.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe meest uitzonderlijke pechgevallen maken bovendien kans op een prijs, om het leed te verzachten.
Behalve via online media is Nationale-Nederlanden deze zomer ook ‘live’ op locatie om mensen met pech ter plekke van dienst te zijn.
Deze campagne sluit -net als de eerste versie- aan op de offline campagne van JWT Amsterdam, waarin de 'Wat er ook gebeurt'-service bij schade centraal staat. Op Nu.nl zie je vandaag ook een site-takeover.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid