De Milka koe gaat mobiel
Chocolademerk Milka weet haar brand identity in haar nieuwe app goed naar voren te brengen. De app bevat oa chocoladerecepten, toeristische…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Naar aanleiding van het overdonderde succes van de Vuvuzela app tijdens het WK in 2010 (zie hier) zet Milka een Alpine Horn in.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDaarnaast kun je ook nog een muziektab game spelen met jodelgeluiden.
Milka laat met deze app goed zien hoe je merkwaarde bij de gebruiker kan realiseren.
Mobile Marketing Nederland 2012 (www.mobilemarketing.nl)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid