Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoge hakken, echte pr

Hoe haal je met een simpel idee alle media? Ik heb het allemaal niet kunnen bijhouden, maar Het Parool had 'm gisteren, de Telegraaf had 'm…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

'Alles klopt hieraan', zei een bureaudirecteur tegen me tijdens de lunch. 'Het idee is simpel, de prijzen die worden uitgeloofd passen helemaal bij het evenement, het evenement past inhoudelijk helemaal bij de opdrachtgever. Als klanten vragen naar een voorbeeld van een geslaagde free publicity-actie, kom ik altijd met deze casus aan.'

related partner content for mobile comes here

Enig kritiekpuntje: de race wordt bijna groter dan het blad. Glamour zelf verdwijnt een beetje naar de achtergrond. Maar verder zou ik zeggen: mag de bedenker van deze casus ook voorgedragen worden voor Communicatieman/vrouw van het Jaar? Klein probleempje: de stilettorun wordt zowel geclaimd door PR Bureau Spice PR als door conceptingbureau BSUR. Dat wordt nog best druk op het podium.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in