Flipje voor gezonde voeding
Flipje maakt zijn comeback in de jamindustrie. Eind vorig jaar verdween hij van de etiketten, maar op veler verzoek besloot Herojam dat…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Toen Herojam stopte met de productie van Betuwejam en dus afscheid nam van het frambozenmannetje, had ze niet verwacht dat er zoveel negatieve reacties zouden komen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De populariteit van het in 1935 verzonnen figuurtje was ongekend na de Tweede Wereldoorlog. Bijna vijftig boekjes verschenen er over Flipje en ook heeft hij zijn eigen museum en standbeeld in Tiel. Reden voor Herojam om het populaire mannetje weer ‘in dienst’ te nemen. Maar wel met een een nieuwe boodschap, namelijk dat jam een gezond product is. “Zodra de mensen Flipje zien moeten ze er aan gaan denken dat het belangrijk is om voldoende fruit te eten,”? aldus de woordvoerster. (ANP)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid