Overslaan en naar de inhoud gaan

Flipje voor gezonde voeding

Flipje maakt zijn comeback in de jamindustrie. Eind vorig jaar verdween hij van de etiketten, maar op veler verzoek besloot Herojam dat…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Toen Herojam stopte met de productie van Betuwejam en dus afscheid nam van het frambozenmannetje, had ze niet verwacht dat er zoveel negatieve reacties zouden komen.

related partner content for mobile comes here

De populariteit van het in 1935 verzonnen figuurtje was ongekend na de Tweede Wereldoorlog. Bijna vijftig boekjes verschenen er over Flipje en ook heeft hij zijn eigen museum en standbeeld in Tiel. Reden voor Herojam om het populaire mannetje weer ‘in dienst’ te nemen. Maar wel met een een nieuwe boodschap, namelijk dat jam een gezond product is. “Zodra de mensen Flipje zien moeten ze er aan gaan denken dat het belangrijk is om voldoende fruit te eten,”? aldus de woordvoerster. (ANP)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in