Overslaan en naar de inhoud gaan

PCM en Arrow al weer uit elkaar

Uitgever PCM verkoopt zijn aandeel in de radiozenders Arrow Classic Rock en Arrow Jazz FM aan directeur en oprichter van Arrow Ad…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Alle aandelen van Arrow komen in handen van Ossendrijver. PCM heeft besloten afstand te doen van het belang omdat onvoldoende synergie bereikt kan worden tussen de radiozenders en de Volkskrant, waaraan Arrow was gekoppeld.

related partner content for mobile comes here

Philip Alberdingk Thijm, lid van de raad van bestuur van PCM, ziet voldoende nieuwe kansen voor beide partijen: ‘De Volkskrant kan nu alle energie richten op de ontwikkeling van eigen digitale kanalen, zoals webtv. En Ad Ossendrijver is een gepassioneerd radiomaker die zeer wel in staat is om Arrow op eigen kracht verder uit te bouwen.’

Ossendrijver. ‘Arrow heeft met beide zenders gezamenlijk twee miljoen verschillende luisteraars per maand en is inmiddels een kwaliteitsmerk geworden. Onder de merknaam Arrow kan de dienstverlening worden uitgebreid met meerdere (muziek)kanalen, streaming, downloading, on-demanddiensten en video.’

PCM Uitgevers nam ruim een jaar geleden de activiteiten van Arrow over.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in