Overslaan en naar de inhoud gaan

Tweede ronde Spin Awards

De genomineerden voor de Spin Awards zijn bekend, en staan overzichtelijk gerangschikt op marketing-online.nl. Adverteerder Heineken…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De genomineerden voor de zijn bekend, en staan overzichtelijk gerangschikt op . Adverteerder Heineken scoort dit jaar zes nominaties in vier categorieën, Unilever staat op een tweede plek met vijf nominaties in twee categorieën, gevolgd door Douwe Egberts, met drie nominaties in twee categorieën.

related partner content for mobile comes here

De nominaties van Heineken, DE en Unilever betekenen automatisch ook een succes voor hun online bureaus Qi en Lemz.

Achter de rubrieken heb ik ook het totaal aantal inzendingen gezet. Even tellen leidt tot de conclusie dat ongeveer 12 procent van het totale aantal inzenders een nominatie in de wacht heeft weten te slepen.

Met name in de categorie Beste Online Campagne zijn veel gesneuveld. In totaal zonden daar 71 bureaus in, en mochten er 6 blijven.

Bij de categorie Beste Crossmediaconcept mochten er 9 van de 74 door, en in de categorie Beste Websiteconcept mogen 6 van de 55 een elevatorpitch houden, op woensdag 21 maart tijdens de Spin Awards Day.

Dan zal blijken wie er ook nog goud of zilver mag komen ophalen tijdens de officiële uitreiking, op 5 april aanstaande.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in