Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoe pas jij je als merk aan op de huidige omgeving?

Ontdek hoe merken zich in de huidige omgeving aanpassen en wat de bouwstenen zijn voor succes tijdens deze webinar op 8 oktober
Ipsos

Bij marktonderzoeksbureau Ipsos zijn we grenzeloos nieuwsgierig naar mensen, markten, merken en de samenleving. In deze snel veranderende wereld is Ipsos de strategische partner die je helpt antwoorden te krijgen op de onderliggende kwestie achter jouw vraagstukken.  Omdat we diverse onderzoeksexpertises onder één dak aanbieden, kunnen we volledige antwoorden leveren die organisaties in staat stellen om GameChangers te zijn. We doen dit door het beste van wetenschap, technologie en kennis te combineren en door in alles wat we doen onze 4 S-en te garanderen: Safety, Simplicity, Speed en Substance. Hiervoor gebruiken we onze verschillende Triple A solutions: Appropriate, Agile en Affordable. Zo zorgen we ervoor dat jij sneller, slimmer en gedurfder kunt handelen. Uiteindelijk komt succes namelijk neer op een simpele waarheid: 

Adaptive brands
Adaptive brands

Volg donderdag 8 oktober de tweede webinar in een nieuwe reeks. Deze reeks webinars helpt je om de dynamiek van vandaag beter te begrijpen terwijl je je voorbereidt op morgen. We brengen nieuwe perspectieven samen, gebaseerd op ervaringen uit de praktijk en inzichten uit onderzoek. 

Elke aflevering geeft een samenvatting van de laatste inzichten uit Ipsos-onderzoek en verkent aan de hand van een thema het onderzoek vanuit verschillende invalshoeken. In deze aflevering bespreken we hoe merken zich in de huidige omgeving aanpassen en wat de bouwstenen zijn voor succes.

Op de agenda:

  • Dansen met Dualiteit: we presenteren aan de hand van een nieuwe analyse hoe je jouw merk kunt laten groeien in de "mindful en mindless" wereld van vandaag.
  • Presendentiële kandidaten als merken: met nog een maand te gaan tot de Amerikanen naar de stembus gaan, bekijken we de twee Amerikaanse presidentskandidaten door een andere bril.
  • Wereldwijd en lokaal: hoe kun je op basis van ogenschijnlijk universele trends de juiste formule in een specifieke markt vormgeven? We kijken naar de Russische ervaring.

Schrijf je in voor één van de twee sessies via onderstaande links. Selecteer de tijd die voor jou het beste werkt:

SESSIE 1: 
8 oktober 2020 – 11.00u (CET)
SCHRIJF JE HIER IN

SESSIE 2: 
8 oktober 2020 - 17.00u (CET)
SCHRIJF JE HIER IN

Je ontvangt een bevestigingsmail na inschrijving met de laatste details over de webinar. De voertaal van de webinar is Engels. 

Sprekers:

  • Jennifer Hubber - Chief Client Officer, Head of Ipsos Global Client Organisation
  • Simon Atkinson - Chief Knowledge Officer, Ipsos
  • Chris Murphy - Global PresidentBrand & Market Strategy, Market Strategy and Understanding, Ipsos
  • Gillian Drewett - Global Head of Offer, Brand Health Tracking, Ipsos
  • Clifford Young - Country Service Line Leader, Public Affairs, Ipsos in de VS
  • Mila Novichenkova - Head of Marketing and Communications, Ipsos in Rusland


Meer informatie: 
Lynnet Ligthart | Senior Marketing & Communicatie Executive bij Ipsos

T. +31 20 6070 872
E. Lynnet.Ligthart@ipsos.com

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Ipsos

Bij marktonderzoeksbureau Ipsos zijn we grenzeloos nieuwsgierig naar mensen, markten, merken en de samenleving. In deze snel veranderende wereld is Ipsos de strategische partner die je helpt antwoorden te krijgen op de onderliggende kwestie achter jouw vraagstukken.  Omdat we diverse onderzoeksexpertises onder één dak aanbieden, kunnen we volledige antwoorden leveren die organisaties in staat stellen om GameChangers te zijn. We doen dit door het beste van wetenschap, technologie en kennis te combineren en door in alles wat we doen onze 4 S-en te garanderen: Safety, Simplicity, Speed en Substance. Hiervoor gebruiken we onze verschillende Triple A solutions: Appropriate, Agile en Affordable. Zo zorgen we ervoor dat jij sneller, slimmer en gedurfder kunt handelen. Uiteindelijk komt succes namelijk neer op een simpele waarheid: 

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in