Overslaan en naar de inhoud gaan

Het PR Bureau helpt hollandsnieuwe met ‘blije verrassingen’

In de nieuwe PR-strategie van de telecomprovider staat het verhaal achter de glimlach centraal
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het PR Bureau gaat hollandsnieuwe ondersteunen in haar missie om Nederland blij te verrassen. Hiermee wordt het Amsterdamse bureau betrokken bij de nieuwe merkcampagne van de telecomprovider die in 2011 is opgericht als dochteronderneming van Vodafone Libertel BV. Het PR Bureau gaat bijzondere verhalen achter de glimlach vertellen.

related partner content for mobile comes here

Frisse wind

De nieuwe campagne van hollandsnieuwe draait om blije verrassingen en staat daarmee haaks op de aloude onverwacht hoge telefoonrekening. Het PR Bureau wordt verantwoordelijk voor de uitrol van de PR-strategie, waarin het verhaal achter de glimlach centraal staat. Camiel Overgaauw, partner bij Het PR Bureau: ‘Het merkverhaal is een frisse wind in de telecommarkt, een verhaal dat we graag vertellen.’

Branded content

Onderdeel van de PR-strategie is een social media-activatie, die in het teken staat van proactieve blije verrassingen en de ontwikkeling van branded content.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in