Overslaan en naar de inhoud gaan

The Communication Company en Interpolis steunen ‘Volg Dolph’

Dolph Cantrijn – fotograaf van professie – wandelt in 80 dagen langs de rand van Nederland.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘Het is Dolph zijn eigen idee en avontuur’, aldus Eva van Pelt PR-manager van (TCC). TCC ontwikkelde in samenwerking met Interpolis het platform , waar fans van Dolph zijn avonturen kunnen bekijken.

related partner content for mobile comes here

Eind juli vertrok Dolph vanaf café de Grens in Poppel en loopt hij, via de Belgische en Duitse grens, langs de Nederlands kust, weer via de grens met België terug naar Poppel. In totaal legt hij ruim 1600 kilometer af, geheel in traditie van Jules Verne.

Ontmoet Dolph

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Van Pelt: ‘Dolph dacht dat hij onderweg wel wat steun kon gebruiken, dus stapte hij naar Interpolis om de mogelijkheden te bespreken. Zelf zag hij wel aansluiting met de doorlopende reisverzekering van Interpolis. Uiteindelijk omarmde de verzekeraar zijn initiatief en zijn wij samen met Interpolis en Dolph gaan kijken hoe we een succes konden maken van zijn “doorlopende reis”.’

Dolph vertrekt

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Onderweg legt Dolph al het moois vast wat hij tegenkomt en gaat hij vooral op zoek naar bijzondere verhalen. Zijn route is van dag tot dag uitgestippeld, maar waar hij slaapt blijft elke dag een verrassing. Op de site kunnen fans Dolph live volgen via zijn gps en op sociale media via en .

Van Pelt: ‘Dolph wilde al langer deze reis maken, maar met onze hulp kunnen meer mensen meegenieten van zijn avonturen. Daarnaast hopen wij natuurlijk meer naamsbekendheid voor Interpolis te creëren, als grootste reisverzekeraar van Nederland.&;

Credits
Klant: Interpolis, Milou Slots
Bureau: The Communication Company (TCC)
Creatie: Josien de Bruin, Walther Geerts en Kees Albers
Account: Helga Koets
PR: Eva van Pelt
Productiemaatschappij: Wenneker TV
Director: Peggy Steenvoorden
Junior producer: Bas Pinsinga 
Mediabureaus: OMD, Denny Marbus 161media, Reinier Bonebakker
Online bureau: Outpost11, Michael Spaans

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in