Overslaan en naar de inhoud gaan

Ovum voorspelt groei bestedingen aan tv-reclame tot tenminste 2020

Ondanks het snel groeiende aandeel 'digitaal', blijven de uitgaven aan tv-reclame nog zeker vijf jaar stijgen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Eenn voorspelling van het Britse onderzoeksbureau Ovum laat zien dat tv-reclame tot 2020 blijft groeien. In die tijd stijgen de uitgaven wereldwijd van $174 miljard in 2014 tot $224 miljard in 2020.

De groei doet zich voor in alle regio&;s, maar is het sterkst waarneembaar in Afrika en het Midden Oosten. Ovum voorspelt voor deze regio een jaarljkse groei met met gemiddeld 10,4% tot $11 miljard in 2020. In Zuid-Amerika zit tv eveneens in de lift; dankzij een gemidelde 8,4% groei per jaar komt hier het totaal op $26 miljard omzet in 2020.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in