Overslaan en naar de inhoud gaan

Forrester roept Teradata uit tot 'Real Time Leader'

Big data analytics en marketing applications onderneming voert ranglijst aan van elf RTIM-leveranciers.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In een recent verschenen rapport (‘The Forrester WaveTM: Real-Time Interaction Management Q3 2015&;) heeft Forrester elf leveranciers op het gebied van Real-Time Interaction Management (RTIM) beoordeeld op 35 specifieke criteria. Teradata scoort het hoogst  in de categorie Functionaliteit en zeer hoog in de categorie Strategie.

related partner content for mobile comes here

Forrester definieert Real-Time Interaction Management als: ‘Enterprise marketing technologie die via gewenst klantcontact een contextueel relevante beleving, nut en toegevoegde waarde kan bieden op het juiste moment in de klant life-cycle’.

Het bureau stelt in het rapport dat Teradata sterk is in cross-channel campagne management. Klanten zouden vooral enthousiast zijn over de functionaliteit ten aanzien van klantprofielen, segmentatie, analytics, business rules en aanbevelingen. Forrester zegt dat Teradata zichtbaar geïnvesteerd heeft in de digitale beleving binnen branches als retail, travel, hospitality, financial services en telecom.

&;Marketeers willen en moeten geïndividualiseerde berichten leveren in een betekenisvolle context,&; zegt Bob Fair, verantwoordelijk voor Teradata Marketing Applications. &;Onze real-time decisioning maakt dit mogelijk en de beoordeling in het nieuwe Forrester rapport onderstreept het belang hiervan.&;

Het Forrester RTIM Wave rapport is te op de Teradata Marketing Applications website.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in