Overslaan en naar de inhoud gaan

Sea Shepherd gaat voor 'shock effect' met bloederige protestfilm

De milieuorganisatie vraagt aandacht voor de walvisjacht.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sinds de dood van is de jacht op dieren een veelbesproken onderwerp in de media. Volgens zou de walvisjacht daarop geen uitzondering moeten zijn.

related partner content for mobile comes here

In de film acteert de Australische acteur David Field tot in detail de &;lijdensweg van een walvis&;. Zoals vaker in films van niet-gouvernementele organisaties, wil Sea Shepherd begrip opwekken door de kijker in de positie van het dier te plaatsen. Deze film gaat daarin een stap verder door &;letterlijk&; een mens in de positie van het dier te plaatsen.

&;Degenen die geven om het leven in zee, zullen zich geraakt voelen door wat er met walvissen gebeurt&;, stelt Paul Swann, creatief partner van het Australische reclamebureau . &;Het idee van de menselijke ervaring gecombineerd met de juiste uitvoering maken dat de ervaring tot leven komt in video, social, radio en print.&;

WAARSCHUWING: Mensen die niet tegen bloed kunnen of een zwakke maag hebben, adviseer ik niet te klikken.

Credits
Client: Sea Shepherd
Agency: The Works
Creative Partner: Paul Swann
Creative Leads: Adam Bodfish, Leo Barbosa
Digital Strategy Director: Damien Hughes
Planner: Leo Hennessy
Head of Digital Production: Dave Flanagan
Content Production Manager: Tristan Drummond
Senior Digital Designer: Kim Sanders
Social Media Strategist: Vanessa Hartley
Social Community Manager: Anna Lai
Project Management: Catriona Heaphy, Gillian Snowball, Juliette Hynes

Director: Tony Prescott
Director of Production: Robert Morton
Postproduction: Method Studios
Sound: Nylon Studios

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in