Overslaan en naar de inhoud gaan

Old Spice-sterren voor het eerst samen in één commercial

Terry Crews en Isaiah Mustafa dagen elkaar uit in de nieuwe Old Spice-commercial.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de nieuwe campagne - bedacht door - dienen klanten een keuze te maken tussen Terry Crews en Isaiah Mustafa, twee totaal verschillende karakters. 

related partner content for mobile comes here

De afgelopen jaren moest Mustafa als charmante hunk vooral vrouwenharten veroveren, terwijl testosteronkanon Crews zijn boodschap overschreeuwt naar echte &;man-mannen&;.

&;De campagne gaat over meer dan slechts het bij elkaar brengen van twee bijzondere karakters&;, stelt John Sebastian marketing directeur van  tegenover . &;De strijd moet mensen helpen na te denken welk product het beste bij hun eigen persoonlijkheid past door zich te vereenzelvigen met één van de mannen.&;

De campagne - bestaande uit zeven video&;s - zal tot de herfst lopen en de eerste film gaat op 9 augustus in première op de Amerikaanse televisie.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
Client: P+G/Old Spice
Agency: Wieden + Kennedy Portland
Creative Directors: Jason Bagley, Craig Allen
Copywriter: Jarrod Higgins
Art Director: Matt Sorrell
Senior Producer: Lindsay Reed, Erika Madison
Production Assistant Nicole Kaptur
Account Team: Nick Pirtle, Georgina Gooley, Michael Dalton, Jess Monsey
Executive Creative Directors: Joe Staples, Mark Fitzloff
Agency Executive Producer: Ben Grylewicz

Production
Production Company: MJZ
Director: Tom Kuntz
Executive Producer: Eriks Krumins
Line Producer: Emily Skinner
Director of Photography: Neil Shapiro

Editorial
Editorial Company: Mackenzie Cutler
Editor: Erik Laroi
Assistant Editor: Brendan Hogan
Post Executive Producer: Sasha Hirschfeld

Visual Effects
Visual Effects Company: The Mill LA
Executive Producer: Sue Troyan
Visual Effects Producer: Dan Roberts
Production Coordinator: Kris Drenzek, Jillian Lynes
Shoot Supervisor: Tim Davies
Creative Director: Tim Davies
2D Lead Artist: Tim Davies
2D Artists: James Allen, Brad Scott, Dag Ivarsoy, Scott Johnson, Alex Candlish, Jale Parsons
3D Artists: Martin Rivera, Jason Jansky
Art Department: Kelsey Napier, Bretty Lopinsky, Matthew Dobrez

Music and Sound Design
Sound Design: Company Mackenzie Cutler
Sound Designer: Sam Shaffer

Mixing
Mix Company JOINT
Mixer: Noah Woodburn
Mix Company: LIME Studio
Mixer: Sam Casas

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in