Overslaan en naar de inhoud gaan

De Nieuwe Omroep Nútopia opent aanval op ‘Hilversum’

De gefuseerde omroepen De Nieuwe Omroep en Nútopia startten vorige week een opruiende ledenwerfactie om de magische 50.000 leden-grens nog…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In dagbladen en op internet adverteerde de omroep met ‘prikkelende’ teksten over de publieke en commerciële omroepen. DeNieuwe Omroep Nútopia startte op 14 februari met de actie 'LAATSTE KANS'. Hiermee werd de finale van haar ledenwerfcampagne ingezet. Met teksten als "Ben je Beau beu?" "Weg met Hilversum" en "Klaar met Carlo", roept DeNieuwe Omroep Nútopia mensen op om zich op de website aan te melden.

related partner content for mobile comes here

Deze week richt het slotoffensief LAATSTE KANS zich op jongeren. DeNieuwe Omroep Nútopia vindt dat jongeren gehoord moeten worden als het gaat om een betere wereld. Met ‘Move your ass TV’ laat DeNieuwe Omroep Nútopia al zien dat jongeren en een betere wereld prima samengaan. Wie nu lid wordt maakt kans op het maken van een eigen reportage in Afrika.

DeNieuwe Omroep Nútopia heeft 50.000 leden nodig om voor de status van aspirant omroep in aanmerking te komen. ‘Maar hoe meer leden, hoe luider de boodschap voor Den Haag’, aldus Anna Visser. Voor de peildatum van één maart 2004 probeert DeNieuwe Omroep Nútopia samen met fusiepartner Nutopia nog zo veel mogelijk extra leden te werven. Anna Visser; ‘Wie nu lid wordt krijgt twee omroepen voor de prijs van een.’ In juni 2004 wil DeNieuwe Omroep Nútopia een aanvraag indienen om binnen het publieke bestel haar plek als aspirant-omroep te verwerven.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in