De Nieuwe Omroep Nútopia opent aanval op ‘Hilversum’


In dagbladen en op internet adverteerde de omroep met ‘prikkelende’ teksten over de publieke en commerciële omroepen. DeNieuwe Omroep Nútopia startte op 14 februari met de actie 'LAATSTE KANS'. Hiermee werd de finale van haar ledenwerfcampagne ingezet. Met teksten als "Ben je Beau beu?" "Weg met Hilversum" en "Klaar met Carlo", roept DeNieuwe Omroep Nútopia mensen op om zich op de website www.ikwordlid.nl aan te melden.
Deze week richt het slotoffensief LAATSTE KANS zich op jongeren. DeNieuwe Omroep Nútopia vindt dat jongeren gehoord moeten worden als het gaat om een betere wereld. Met ‘Move your ass TV’ laat DeNieuwe Omroep Nútopia al zien dat jongeren en een betere wereld prima samengaan. Wie nu lid wordt maakt kans op het maken van een eigen reportage in Afrika.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDeNieuwe Omroep Nútopia heeft 50.000 leden nodig om voor de status van aspirant omroep in aanmerking te komen. ‘Maar hoe meer leden, hoe luider de boodschap voor Den Haag’, aldus Anna Visser. Voor de peildatum van één maart 2004 probeert DeNieuwe Omroep Nútopia samen met fusiepartner Nutopia nog zo veel mogelijk extra leden te werven. Anna Visser; ‘Wie nu lid wordt krijgt twee omroepen voor de prijs van een.’ In juni 2004 wil DeNieuwe Omroep Nútopia een aanvraag indienen om binnen het publieke bestel haar plek als aspirant-omroep te verwerven.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid