Commerciële zenders op 44,1 procent
De commerciële tv-zenders hadden in week 23 opgeteld een marktaandeel van 441, procent, de publieke zenders hadden gezamenlijk een aandeel…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
HMG scoorde met zijn drie zenders een marktaandeel van 23,9: RTL4 14,1 procent, RTL5 5,0 en Yorin 4,8. SBS kwam uit op 20,2: SBS6 12,3 procent, Net5 4,4 en Veronica 3,5.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De publieke zenders scoorden als volgt: Nederland 1 11,5, Nederland 2 14,0 en Nederland 3 6,0.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBest bekeken programma van de week was Nederland-Ierland op SBS6. De verloren oefenwedstrijd trok bijna 2,5 miljoen kijkers. Spoorloos had ruim 2 miljoen kijkers, GTST op woensdag 1,8 miljoen, het Journaal van 20.00 uur op maandag bijna 1,8 miljoen en de Derde Helft (nabeschouwing van het Oranje-voetbal) was goed voor 1,7 miljoen belangstellenden.
Bron: SKO.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid